Wykup wejściówkę dla siebie, lub voucher prezentowy dla bliskich...

Najczęściej zadawane pytania odnośnie zakupu online:

Chciałbym/abym zakupić bilet w formie prezentu. Jaka jest różnica pomiędzy biletem, a voucherem podarunkowym?

Główna różnica polega na długości okresu ważności. Voucher podarunkowy jest ważny przez 365 dni od dnia zakupu, a bilet przez okres 90 dni (chyba że przy konkretnej opcji podano inaczej 😀 ) . 

Czy vouchery są imienne? Czy może je wykorzystać każdy?

Sprzedawane przez nas bilety/vouchery są na okaziciela. Tak więc nie musisz podawać adresu email osoby, która będzie go wykorzystywać. Wystarczy przekazać otrzymany plik osobie która będzie go wykorzystywać.

Czy trzeba decydować się od razu na konkretne aplikacje/światy?

Absolutnie NIE, wyboru dokonujemy w trakcie rezerwacji. Nasz osobisty przewodnik pomoże w wyborze odpowiednich światów tak, aby wrażenia były jak największe :D. W trakcie trwania zabawy można je w każdym momencie zmieniać nieograniczoną ilość razy.

Czy trzeba dokonać wcześniejszej rezerwacji?

Rezerwacja jest wymagana. Można dokonać rezerwacji nawet 30 minut przed planowaną wizytą, aby się upewnić czy w danym momencie będzie istniała możliwość skorzystania z usługi. w przypadku kiedy bardzo zależy nam na konkretnym terminie lepiej dokonać rezerwacji z większym wyprzedzeniem.

Czy na rezerwację trzeba mieć ze sobą fizyczny bilet/voucher?

Nie jest to konieczne. Są dwie opcje: 1) bilet w formie wydrukowanej 2) bilet w formie elektronicznej w telefonie. Dodatkowo przy po dokonaniu rezerwacji należy przesłać kod vouchera SMS na numer 531 394 532.

Czy udało nam się rozwiać twoje wątpliwości?